Sunday 30 October 2011

Salam Perkenalan

     Aku merupakan salah seorang pelajar Program PPG.Ini merupakan semester 2 bagi aku.Pengalaman menjadi pelajar PPG merupakan satu pengalaman ngeri kerana terpaksa membahagikan masa dengan tugasan kerja kursus yang berlambak-lambak juga tugasan sebagai seorang guru.Tapi itu semua harus diketepikan buat sementara demi menggapai cita-cita menggenggam segulung ijazah....Insyaallah..
     Blog ini juga merupakan satu tugasan yang terpaksa aku bereskan untuk semester 2 ini.Aku sebenarnya baru berjinak-jinak dalam bidang ICT ini...Berkat dengan sedikit kerajinan dan tanpa rasa malu aku bertanya rakan-rakan bagaimana untuk membina blog.Maka dapatla aku membina blog ini walaupun ianya ringkas.Aku akan kemaskini dari semasa ke semasa.

No comments:

Post a Comment